apie partnerystę

Prisijunkite prie tarptautinį kokybės ženklą – EFFE Label pelniusio Kristupo vasaros festivalio. Kasmet tūkstančiams klausytojų jis tampa tiltu iš kasdienybės į patirtis, kuriomis norisi dalintis. O jums – galimybe pristatyti savo prekės ženklą pozityviai, smalsiai, atvirai auditorijai.

Kasmet sudarome itin stiprią programą, kurios kertinės ašys – muzikos įvairovė bei aukščiausia meninė kokybė. Didžiausias įvertinimas – visiškas festivalio lankytojų pasitikėjimas mūsų pasiūlymais*.

Pasitikėjimu grįstą, ilgalaikį santykį siekiame kurti ir su esamais bei potencialiais rėmėjais. Kiekvienas jų – partneris, į kurio lūkesčius, poreikius dėmesingai įsiklausome ir siūlome individualius sprendimus.
*2021 m. fokusuotos grupės diskusijos metu gauti duomenys

Apie mus

Daugiau muzikos pasaulio

Siekdami kurti jaukią, demokratišką, įtraukiančią erdvę, parodant, jog muzikai nėra netinkamo laiko ar vietos, nuolatos vystome savo auditoriją, pristatydami naujus formatus (muzikiniai piknikai, ekskursijos+koncertas, aklas pasimatymas su muzika, naktiniai rečitaliai ir kt.), skambesius, stilių, instrumentų derinius. 

Todėl pritraukiame skirtingus auditorijos segmentus, kurie gali būti aktualūs būtent jums.

festivalio auditorija

79%

moterys

21%

vyrai

82%

vilniečiai

21%

auditorija iš kitų Lietuvos miestų

7% 

užsienio lankytojai 

(dominuojančios šalys – Lenkija, Vokietija)

48 m.

Lankytojų amžiaus vidurkis

Aktyvūs miestiečiai – auditorija, kuri įprastai renkasi kitas laisvalaikio praleidimo formas dėl gyvenimo tarpsnio specifikos (šeimos, auginančios mažamečius vaikus, augintinių mylėtojai, senjorai). Jie imliausi naujiems formatams ir yra aktyviausi koncertų ciklo „Kristupo piknikai“ lankytojai.

Smalsūs ieškotojai – auditorija, vertinanti emocines patirtis, miestietišką gyvenimo būdą bei dalį vasaros praleidžianti sostinėje. Aktyviausi pagrindinės programos lankytojai.

Sakralinės muzikos entuziastai – vyresnė auditorija, vertinanti profesionaliosios muzikos tradicijas. Aktyviausi koncertų ciklo „Sakralinės muzikos valandos“ lankytojai.

rėmimo pavyzdžiai

Būkčia Kombučia

Produkto pristatymas Gėrimų degustacija po koncertų (klausytojai kartu su vakaro atlikėjais), integracija į uždarus festivalio renginius.

Crustum

Matomumas ir produkto pristatymas Aktyvacija (sausainių dalinimas) „Kristupo piknikuose“, įvaizdinio maketo eksponavimas koncertų erdvėse, lankytojų pritraukimas į fizines rėmėjo erdves (kavos kuponų dalinimas didžiuosiuose koncertuose).

LRT

Matomumas ir įvaizdis Bendras turinio kūrimas (interviu su atlikėjais prieš pasirodymus), koncertų TV ir radijo įrašai bei transliacijos, mylimiausio „Kristupo piknikų“ atlikėjo rinkimai – konkursas lrt.lt portale, LRT įvaizdinio rekvizito integravimas scenoje.

kontaktai

kristupofestivaliai@kristupofestivaliai.lt

Viešoji įstaiga „Kristupo festivalis“
Gedimino pr. 26, LT-01104 Vilnius
Rekvizitai:
Įmonės kodas 125603338
PVM mokėtojo kodas LT256033314
A.s. LT43 7044 0600 0152 4843
AB SEB bankas, b.k. 70440

partneriai

LTK LogotipasVilnius logo lt

© 2022 VšĮ “Kristupo festivalis" I Teisinė informacija

partneriai

LTK LogotipasVilnius logo lt

kristupofestivaliai@kristupofestivaliai.lt

© 2022 VšĮ “Kristupo festivalis"

Teisinė informacija