08

19

SAKRALINĖS MUZIKOS VALANDOS. METŲ LAIKAI BUENOS AIRĖSE

Šv. Kazimiero bažnyčioje (Didžioji g. 34, Vilnius)
19 VAL.

08

19

Apie renginį

Atlikėjai
CHRISTIAN ALEJANDRO ALMADA (vargonai, Italija)
pradžia: 
19 VAL.
Koncerto trukmė:
1 val.

Christian Alejandro Almada - šventojo Pauliaus bazilikos už Romos sienų pagrindinis vargonininkas, muzikos tarnybos vadovas, grigališkojo choralo ekspertas, kompozitorius.

Karjerą pradėjo kaip pianistas Kordobos konservatorijoje, tačiau studijuodamas vargonavimą ir kompoziciją Popiežiškajame sakralinės muzikos institute Romoje, atlikėjas be išlygų pamilo šį instrumentą. Jį žavi neaprėpiamas vargonų garso spektras, dinaminės galimybės, unikalus valdymas bei turtingas repertuaras. Tad savo koncertines programas Ch. Almada sudaro taip, kad šie aspektai išsiskleistų visu savo grožiu.

Greta koncertinės veiklos, kaip filosofijos ir viešosios teologijos daktaras, Ch. Almada nuolat rengia su šiomis sritimis susijusias konferencijas, paskaitas Italijoje bei užsienyje, taip pat lydi pasauliečių grupes apmąstyti tikėjimą.

Na, o šios programos kūrinių centras – Buenos Airės ir šokis. Patirkite, koks netikėtai dvasingas, įvairialypis, daugiabriaunis ir daugiasluoksnis jis gali būti.

Programa

Béla Bártok (1881-1945)
Rumunų šokiai, BB 68 (tr. J. Zielinski)
Claude Debussy (1862-1918)
Danse (tr. T. Hirsch)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Estaciones Porteñas (tr. Ch. Almada):
Primavera Porteña
Verano Porteño
Otoño Porteño
Invierno Porteño
Manuel De Falla (1876-1946)
Danza Ritual del Fuego (tr. L. de Man)
Carlos Guastavino (1912-2000)
Bailecito (tr. Ch. Almada)
Alberto Ginastera (1916-1983)
Danza de la moza donosa iš Danzas Argentinas op. 1
Danza del viejo boyero iš Danzas Argentinas op. 1
(tr. Ch. Almada)
Camille Saint-Saëns (1835-1921)
Danza Macabra, op. 40
(tr. E. Lemare)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Libertango

Christian Alejandro Almada - šventojo Pauliaus bazilikos už Romos sienų pagrindinis vargonininkas, muzikos tarnybos vadovas, grigališkojo choralo ekspertas, kompozitorius.

Karjerą pradėjo kaip pianistas Kordobos konservatorijoje, tačiau studijuodamas vargonavimą ir kompoziciją Popiežiškajame sakralinės muzikos institute Romoje, atlikėjas be išlygų pamilo šį instrumentą. Jį žavi neaprėpiamas vargonų garso spektras, dinaminės galimybės, unikalus valdymas bei turtingas repertuaras. Tad savo koncertines programas Ch. Almada sudaro taip, kad šie aspektai išsiskleistų visu savo grožiu.

Greta koncertinės veiklos, kaip filosofijos ir viešosios teologijos daktaras, Ch. Almada nuolat rengia su šiomis sritimis susijusias konferencijas, paskaitas Italijoje bei užsienyje, taip pat lydi pasauliečių grupes apmąstyti tikėjimą.

Na, o šios programos kūrinių centras – Buenos Airės ir šokis. Patirkite, koks netikėtai dvasingas, įvairialypis, daugiabriaunis ir daugiasluoksnis jis gali būti.

Programa

Béla Bártok (1881-1945)
Rumunų šokiai, BB 68 (tr. J. Zielinski)
Claude Debussy (1862-1918)
Danse (tr. T. Hirsch)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Estaciones Porteñas (tr. Ch. Almada):
Primavera Porteña
Verano Porteño
Otoño Porteño
Invierno Porteño
Manuel De Falla (1876-1946)
Danza Ritual del Fuego (tr. L. de Man)
Carlos Guastavino (1912-2000)
Bailecito (tr. Ch. Almada)
Alberto Ginastera (1916-1983)
Danza de la moza donosa iš Danzas Argentinas op. 1
Danza del viejo boyero iš Danzas Argentinas op. 1
(tr. Ch. Almada)
Camille Saint-Saëns (1835-1921)
Danza Macabra, op. 40
(tr. E. Lemare)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Libertango

SAKRALINĖS MUZIKOS VALANDOS. METŲ LAIKAI BUENOS AIRĖSE

Šv. Kazimiero bažnyčioje (Didžioji g. 34, Vilnius)
19 VAL.

Apie renginį

Atlikėjai
CHRISTIAN ALEJANDRO ALMADA (vargonai, Italija)
pradžia: 
19 VAL.
Koncerto trukmė:
1 val.

Christian Alejandro Almada - šventojo Pauliaus bazilikos už Romos sienų pagrindinis vargonininkas, muzikos tarnybos vadovas, grigališkojo choralo ekspertas, kompozitorius.

Karjerą pradėjo kaip pianistas Kordobos konservatorijoje, tačiau studijuodamas vargonavimą ir kompoziciją Popiežiškajame sakralinės muzikos institute Romoje, atlikėjas be išlygų pamilo šį instrumentą. Jį žavi neaprėpiamas vargonų garso spektras, dinaminės galimybės, unikalus valdymas bei turtingas repertuaras. Tad savo koncertines programas Ch. Almada sudaro taip, kad šie aspektai išsiskleistų visu savo grožiu.

Greta koncertinės veiklos, kaip filosofijos ir viešosios teologijos daktaras, Ch. Almada nuolat rengia su šiomis sritimis susijusias konferencijas, paskaitas Italijoje bei užsienyje, taip pat lydi pasauliečių grupes apmąstyti tikėjimą.

Na, o šios programos kūrinių centras – Buenos Airės ir šokis. Patirkite, koks netikėtai dvasingas, įvairialypis, daugiabriaunis ir daugiasluoksnis jis gali būti.

Programa

Béla Bártok (1881-1945)
Rumunų šokiai, BB 68 (tr. J. Zielinski)
Claude Debussy (1862-1918)
Danse (tr. T. Hirsch)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Estaciones Porteñas (tr. Ch. Almada):
Primavera Porteña
Verano Porteño
Otoño Porteño
Invierno Porteño
Manuel De Falla (1876-1946)
Danza Ritual del Fuego (tr. L. de Man)
Carlos Guastavino (1912-2000)
Bailecito (tr. Ch. Almada)
Alberto Ginastera (1916-1983)
Danza de la moza donosa iš Danzas Argentinas op. 1
Danza del viejo boyero iš Danzas Argentinas op. 1
(tr. Ch. Almada)
Camille Saint-Saëns (1835-1921)
Danza Macabra, op. 40
(tr. E. Lemare)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Libertango

Christian Alejandro Almada - šventojo Pauliaus bazilikos už Romos sienų pagrindinis vargonininkas, muzikos tarnybos vadovas, grigališkojo choralo ekspertas, kompozitorius.

Karjerą pradėjo kaip pianistas Kordobos konservatorijoje, tačiau studijuodamas vargonavimą ir kompoziciją Popiežiškajame sakralinės muzikos institute Romoje, atlikėjas be išlygų pamilo šį instrumentą. Jį žavi neaprėpiamas vargonų garso spektras, dinaminės galimybės, unikalus valdymas bei turtingas repertuaras. Tad savo koncertines programas Ch. Almada sudaro taip, kad šie aspektai išsiskleistų visu savo grožiu.

Greta koncertinės veiklos, kaip filosofijos ir viešosios teologijos daktaras, Ch. Almada nuolat rengia su šiomis sritimis susijusias konferencijas, paskaitas Italijoje bei užsienyje, taip pat lydi pasauliečių grupes apmąstyti tikėjimą.

Na, o šios programos kūrinių centras – Buenos Airės ir šokis. Patirkite, koks netikėtai dvasingas, įvairialypis, daugiabriaunis ir daugiasluoksnis jis gali būti.

Programa

Béla Bártok (1881-1945)
Rumunų šokiai, BB 68 (tr. J. Zielinski)
Claude Debussy (1862-1918)
Danse (tr. T. Hirsch)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Estaciones Porteñas (tr. Ch. Almada):
Primavera Porteña
Verano Porteño
Otoño Porteño
Invierno Porteño
Manuel De Falla (1876-1946)
Danza Ritual del Fuego (tr. L. de Man)
Carlos Guastavino (1912-2000)
Bailecito (tr. Ch. Almada)
Alberto Ginastera (1916-1983)
Danza de la moza donosa iš Danzas Argentinas op. 1
Danza del viejo boyero iš Danzas Argentinas op. 1
(tr. Ch. Almada)
Camille Saint-Saëns (1835-1921)
Danza Macabra, op. 40
(tr. E. Lemare)
Astor Piazzolla (1921-1992)
Libertango

partneriai

LTK LogotipasVilnius logo lt

© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis" I Teisinė informacija

partneriai

LTK LogotipasVilnius logo lt

kristupofestivaliai@kristupofestivaliai.lt

© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis"

Teisinė informacija