Ar kada pagalvojote, kaip gali skambėti gyvenimas? Vieno atsakymo nėra. Tačiau yra kūrėjas, pasidalinsiantis savąja versija. Tai – Gediminas Gelgotas. Pirmą kartą be scenos partnerių, be ansamblio ar orkestro. Pirmą kartą – tiesiog prie fortepijono. Pirmą kartą – taip asmeniškai, jautriai bei atvirai, jog koncertą galima vadinti autobiografiniu.
Čia skambės fortepijoninės miniatiūros, gimusios iš svarbiausių jo kūrinių motyvų – nuo ankstyviausių iki pat „Vilniaus sarabandos“. Kitaip tariant, stambios simfoninės partitūros virs trapiais, emocingais ir meditatyviais muzikiniais momentais, susijungsiančiais į vientisą siuitą fortepijonui solo.
Pasak G. Gelgoto, jo tikslas – ne atskleisti savo kūrybos evoliuciją, o bent trumpam klausytojus perkelti į kitą realybę: „Tikiuosi, jog koncerte nurims mintys ir prabus širdis. Jaučiu, kad šiandien, kai aplink tiek daug nerimo bei agresijos, tai – itin reikalinga“.
Tad nusiteikite ypatingai patirčiai. Taip įsitrauksite, jog galite susimąstyti, kur esate – koncertų salėje ar kūrėjo kambaryje, kuriame jis improvizuoja savo artimiausių bičiulių ratui?
Programoje autorinės Gedimino Gelgoto kompozicijos fortepijonui solo
Ar kada pagalvojote, kaip gali skambėti gyvenimas? Vieno atsakymo nėra. Tačiau yra kūrėjas, pasidalinsiantis savąja versija. Tai – Gediminas Gelgotas. Pirmą kartą be scenos partnerių, be ansamblio ar orkestro. Pirmą kartą – tiesiog prie fortepijono. Pirmą kartą – taip asmeniškai, jautriai bei atvirai, jog koncertą galima vadinti autobiografiniu.
Čia skambės fortepijoninės miniatiūros, gimusios iš svarbiausių jo kūrinių motyvų – nuo ankstyviausių iki pat „Vilniaus sarabandos“. Kitaip tariant, stambios simfoninės partitūros virs trapiais, emocingais ir meditatyviais muzikiniais momentais, susijungsiančiais į vientisą siuitą fortepijonui solo.
Pasak G. Gelgoto, jo tikslas – ne atskleisti savo kūrybos evoliuciją, o bent trumpam klausytojus perkelti į kitą realybę: „Tikiuosi, jog koncerte nurims mintys ir prabus širdis. Jaučiu, kad šiandien, kai aplink tiek daug nerimo bei agresijos, tai – itin reikalinga“.
Tad nusiteikite ypatingai patirčiai. Taip įsitrauksite, jog galite susimąstyti, kur esate – koncertų salėje ar kūrėjo kambaryje, kuriame jis improvizuoja savo artimiausių bičiulių ratui?
Programoje autorinės Gedimino Gelgoto kompozicijos fortepijonui solo
Ar kada pagalvojote, kaip gali skambėti gyvenimas? Vieno atsakymo nėra. Tačiau yra kūrėjas, pasidalinsiantis savąja versija. Tai – Gediminas Gelgotas. Pirmą kartą be scenos partnerių, be ansamblio ar orkestro. Pirmą kartą – tiesiog prie fortepijono. Pirmą kartą – taip asmeniškai, jautriai bei atvirai, jog koncertą galima vadinti autobiografiniu.
Čia skambės fortepijoninės miniatiūros, gimusios iš svarbiausių jo kūrinių motyvų – nuo ankstyviausių iki pat „Vilniaus sarabandos“. Kitaip tariant, stambios simfoninės partitūros virs trapiais, emocingais ir meditatyviais muzikiniais momentais, susijungsiančiais į vientisą siuitą fortepijonui solo.
Pasak G. Gelgoto, jo tikslas – ne atskleisti savo kūrybos evoliuciją, o bent trumpam klausytojus perkelti į kitą realybę: „Tikiuosi, jog koncerte nurims mintys ir prabus širdis. Jaučiu, kad šiandien, kai aplink tiek daug nerimo bei agresijos, tai – itin reikalinga“.
Tad nusiteikite ypatingai patirčiai. Taip įsitrauksite, jog galite susimąstyti, kur esate – koncertų salėje ar kūrėjo kambaryje, kuriame jis improvizuoja savo artimiausių bičiulių ratui?
Programoje autorinės Gedimino Gelgoto kompozicijos fortepijonui solo
Ar kada pagalvojote, kaip gali skambėti gyvenimas? Vieno atsakymo nėra. Tačiau yra kūrėjas, pasidalinsiantis savąja versija. Tai – Gediminas Gelgotas. Pirmą kartą be scenos partnerių, be ansamblio ar orkestro. Pirmą kartą – tiesiog prie fortepijono. Pirmą kartą – taip asmeniškai, jautriai bei atvirai, jog koncertą galima vadinti autobiografiniu.
Čia skambės fortepijoninės miniatiūros, gimusios iš svarbiausių jo kūrinių motyvų – nuo ankstyviausių iki pat „Vilniaus sarabandos“. Kitaip tariant, stambios simfoninės partitūros virs trapiais, emocingais ir meditatyviais muzikiniais momentais, susijungsiančiais į vientisą siuitą fortepijonui solo.
Pasak G. Gelgoto, jo tikslas – ne atskleisti savo kūrybos evoliuciją, o bent trumpam klausytojus perkelti į kitą realybę: „Tikiuosi, jog koncerte nurims mintys ir prabus širdis. Jaučiu, kad šiandien, kai aplink tiek daug nerimo bei agresijos, tai – itin reikalinga“.
Tad nusiteikite ypatingai patirčiai. Taip įsitrauksite, jog galite susimąstyti, kur esate – koncertų salėje ar kūrėjo kambaryje, kuriame jis improvizuoja savo artimiausių bičiulių ratui?
Programoje autorinės Gedimino Gelgoto kompozicijos fortepijonui solo
© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis" I Teisinė informacija
kristupofestivaliai@kristupofestivaliai.lt
© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis"
Teisinė informacija