Skiriama Europos Sąjungos metams pažymėti
Norite išgirsti, kaip moderni muzika gali transformuoti literatūros klasiką? Tuomet laukiame jūsų pasaulinėje Agnės Matulevičiūtės premjeroje „Donelaitis: Recomposed“! Tai – garsinė kelionė, kurios metu, apjungiant akademinę muziką su elektroakustiniu skambesiu, Kristijono Donelaičio „Metų“ tekstai įgauna naują gyvenimą. Taip siekiama ne tik perkurti, bet ir iš naujo apmąstyti literatūrinį palikimą iš šiuolaikinės perspektyvos. Taip iš „tada“ ir „dabar“ sukuriama nauja erdvė kūrinyje skaitomam „Metų“ žodynui.
Agnė Matulevičiūtė, jau ne kartą eksperimentavusi su vargonų garsais ir šįkart nestokoja drąsos – ji naudoja ne tik įprastinius grojimo būdus, bet ir išjungia instrumento motorą, leisdama orui savaime generuoti garsus. Kompozitorė žaidžia su kalba ir žodžiais iki tol, kol jie tampa garsiniais elementais, išlaisvintais iš semantinių suvaržymų. Taigi, žodžiai tampa garsais, o garsai – muzikos kalba, kuri suprantama visame pasaulyje. Tai – bendrystės alchemija, verčianti susimąstyti apie kiekvieno mūsų ribas.
Kūrinys susideda iš keturių dalių, kiekviena iš kurių atspindi skirtingą metų laiką ir vargonų garsinį „kvėpavimą“. Pasak kompozitorės, tokią viziją įkvėpė ne tik Donelaičio kalbos skambumas, bet ir kruopščiai tyrinėtos Broniaus Kutavičiaus „Metų“ partitūros paraštės.
Patirkite magišką metų laikų kaitą Agnės Matulevičiūtės garsinėje realybėje!
Programoje A. Matulevičiūtė „Donelaitis: Recomposed“ (pasaulinė premjera)
Skiriama Europos Sąjungos metams pažymėti
Norite išgirsti, kaip moderni muzika gali transformuoti literatūros klasiką? Tuomet laukiame jūsų pasaulinėje Agnės Matulevičiūtės premjeroje „Donelaitis: Recomposed“! Tai – garsinė kelionė, kurios metu, apjungiant akademinę muziką su elektroakustiniu skambesiu, Kristijono Donelaičio „Metų“ tekstai įgauna naują gyvenimą. Taip siekiama ne tik perkurti, bet ir iš naujo apmąstyti literatūrinį palikimą iš šiuolaikinės perspektyvos. Taip iš „tada“ ir „dabar“ sukuriama nauja erdvė kūrinyje skaitomam „Metų“ žodynui.
Agnė Matulevičiūtė, jau ne kartą eksperimentavusi su vargonų garsais ir šįkart nestokoja drąsos – ji naudoja ne tik įprastinius grojimo būdus, bet ir išjungia instrumento motorą, leisdama orui savaime generuoti garsus. Kompozitorė žaidžia su kalba ir žodžiais iki tol, kol jie tampa garsiniais elementais, išlaisvintais iš semantinių suvaržymų. Taigi, žodžiai tampa garsais, o garsai – muzikos kalba, kuri suprantama visame pasaulyje. Tai – bendrystės alchemija, verčianti susimąstyti apie kiekvieno mūsų ribas.
Kūrinys susideda iš keturių dalių, kiekviena iš kurių atspindi skirtingą metų laiką ir vargonų garsinį „kvėpavimą“. Pasak kompozitorės, tokią viziją įkvėpė ne tik Donelaičio kalbos skambumas, bet ir kruopščiai tyrinėtos Broniaus Kutavičiaus „Metų“ partitūros paraštės.
Patirkite magišką metų laikų kaitą Agnės Matulevičiūtės garsinėje realybėje!
Programoje A. Matulevičiūtė „Donelaitis: Recomposed“ (pasaulinė premjera)
Skiriama Europos Sąjungos metams pažymėti
Norite išgirsti, kaip moderni muzika gali transformuoti literatūros klasiką? Tuomet laukiame jūsų pasaulinėje Agnės Matulevičiūtės premjeroje „Donelaitis: Recomposed“! Tai – garsinė kelionė, kurios metu, apjungiant akademinę muziką su elektroakustiniu skambesiu, Kristijono Donelaičio „Metų“ tekstai įgauna naują gyvenimą. Taip siekiama ne tik perkurti, bet ir iš naujo apmąstyti literatūrinį palikimą iš šiuolaikinės perspektyvos. Taip iš „tada“ ir „dabar“ sukuriama nauja erdvė kūrinyje skaitomam „Metų“ žodynui.
Agnė Matulevičiūtė, jau ne kartą eksperimentavusi su vargonų garsais ir šįkart nestokoja drąsos – ji naudoja ne tik įprastinius grojimo būdus, bet ir išjungia instrumento motorą, leisdama orui savaime generuoti garsus. Kompozitorė žaidžia su kalba ir žodžiais iki tol, kol jie tampa garsiniais elementais, išlaisvintais iš semantinių suvaržymų. Taigi, žodžiai tampa garsais, o garsai – muzikos kalba, kuri suprantama visame pasaulyje. Tai – bendrystės alchemija, verčianti susimąstyti apie kiekvieno mūsų ribas.
Kūrinys susideda iš keturių dalių, kiekviena iš kurių atspindi skirtingą metų laiką ir vargonų garsinį „kvėpavimą“. Pasak kompozitorės, tokią viziją įkvėpė ne tik Donelaičio kalbos skambumas, bet ir kruopščiai tyrinėtos Broniaus Kutavičiaus „Metų“ partitūros paraštės.
Patirkite magišką metų laikų kaitą Agnės Matulevičiūtės garsinėje realybėje!
Programoje A. Matulevičiūtė „Donelaitis: Recomposed“ (pasaulinė premjera)
Skiriama Europos Sąjungos metams pažymėti
Norite išgirsti, kaip moderni muzika gali transformuoti literatūros klasiką? Tuomet laukiame jūsų pasaulinėje Agnės Matulevičiūtės premjeroje „Donelaitis: Recomposed“! Tai – garsinė kelionė, kurios metu, apjungiant akademinę muziką su elektroakustiniu skambesiu, Kristijono Donelaičio „Metų“ tekstai įgauna naują gyvenimą. Taip siekiama ne tik perkurti, bet ir iš naujo apmąstyti literatūrinį palikimą iš šiuolaikinės perspektyvos. Taip iš „tada“ ir „dabar“ sukuriama nauja erdvė kūrinyje skaitomam „Metų“ žodynui.
Agnė Matulevičiūtė, jau ne kartą eksperimentavusi su vargonų garsais ir šįkart nestokoja drąsos – ji naudoja ne tik įprastinius grojimo būdus, bet ir išjungia instrumento motorą, leisdama orui savaime generuoti garsus. Kompozitorė žaidžia su kalba ir žodžiais iki tol, kol jie tampa garsiniais elementais, išlaisvintais iš semantinių suvaržymų. Taigi, žodžiai tampa garsais, o garsai – muzikos kalba, kuri suprantama visame pasaulyje. Tai – bendrystės alchemija, verčianti susimąstyti apie kiekvieno mūsų ribas.
Kūrinys susideda iš keturių dalių, kiekviena iš kurių atspindi skirtingą metų laiką ir vargonų garsinį „kvėpavimą“. Pasak kompozitorės, tokią viziją įkvėpė ne tik Donelaičio kalbos skambumas, bet ir kruopščiai tyrinėtos Broniaus Kutavičiaus „Metų“ partitūros paraštės.
Patirkite magišką metų laikų kaitą Agnės Matulevičiūtės garsinėje realybėje!
Programoje A. Matulevičiūtė „Donelaitis: Recomposed“ (pasaulinė premjera)
© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis" I Teisinė informacija
kristupofestivaliai@kristupofestivaliai.lt
© 2024 VšĮ “Kristupo festivalis"
Teisinė informacija